Öğrencilerimiz eğitimi tamamladıktan sonra Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan sınava katılarak, başarılı oldukları takdirde KPSS atamalarında ya da kamuda görevde yükselmede istenilen 6225 kodlu MEB onaylı Bilgisayar İşletmenlik sertifikasını alabilirler. Eğitime kayıt olan öğrencilerimizin paneli 1 (bir) yıl boyunca aktif kalmaktadır. Eğitimi tamamlayıp sertifikanızı alsanız bile istediğiniz zaman panelinize giriş yaparak eğitimleri takip edebilirsiniz. Kurumumuz “Önce Öğrenci Memnuniyeti” ilkesini benimsemiştir. Bu sebeple en kaliteli eğitim verme çabasının yanında öğrencilerinin ödemeleri konusunda da esneklik sağlamaktadır. Kredi Kartı ile ya da Havale/EFT taksit ile eğitim bedeli ödenebilmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı sınavları her 2 (iki) ayda bir yapılmaktadır. İlk sınav için sizin adınıza ödenecek sınav harcı ve sertifika ücreti NOVARGE tarafından karşılanmaktadır. Öğrencimizin 5 kez sınava girme hakkı vardır. İlk sınava girmeyen öğrencilerimiz diğer sınavlar için sınav harcı ve sertifika ücretlerini kendileri öderler. MEB sınavı 2 (iki) aşamadan oluşmaktadır. Sınavdan geçme notu 100 puan üzerinden 45'tir. İlk aşama test sınavıdır, test sınavından 45 puan ve üzeri alan öğrencimiz uygulama sınavına girmeye hak kazanır. Uygulama sınavından da 45 puan ve üzeri alan öğrencimiz sınavdan başarılı olur ve sertifikası 7 (yedi) iş günü içinde kargo yolu ile adresine gönderilir.


Şimdi Başvurun


Başvur